Escola d' Art

Cursos per adults

Equip escola d’Art

Rita Sañé Pons

Estudis de dibuix i pintura a l’escola Municipal Arpa de Taradell amb Joan Casanovas.

Em dic Rita Sañé Pons i vaig néixer i visc al poble de Taradell. Recordo la meva infantesa voltada de llapissos de colors, esperar la sortida de l’escola per seure a la taula de casa i començar a dibuixar i pintar, em guardava els colors i escribanies (que nosaltres deiem) als calaixos de la meva habitació., sabia que allà estaven bé i que sempre ho trobaria.

De vegades només obria el calaix per mirar-ho, en tenia per estrenar i no gosava en cetar-ho, eren tant macos aquells colors … tots un al costat de l’altre i per ordre dels colors de l’arc de Sant Martí… Quina sensació més bona, encara recordo aquells sentiments i m’emociono…

Estudis a l’Escola Municipal de dibuix de Vic .

Estudis al Taller Ferran Sanz de Vic .

Dibuix Figura al natural a l’Associació d’artistes El Cloquer.

Curs de Retrat de la figura humana a l’escola Masferrer de Vic.

Curs de gravat al taller `de Fina Tuneu. Curs de batik sobre seda i cotó.

Ikatten courses. Barcelona.

Curs d’experimentació amb nous materials, Real Oxide System.

Metalic Concep. Barcelona.

Curs de Serigrafía Vic.

Facultat d’Educació UVIC i CIFE. Curs d’il.lustració, “ Àlbums sense paraulas “, Facultat d’Educació UVIC i CIFE.

Curs d’estiu d’Artteràpia per a Mestres i educadors: una altra mirada cap a l’alumne.Olot

Curs de transferência d’imatges , Vic

Taller d’il.lustració “Fast Book”amb Mariona Cabassa, escola d’art Arsenal, Vilafranca del Penedès.

Georgina Tapias

Vaig estudiar Belles Arts a la Universitat de Barcelona, amb l’especialitat de Disseny. Actualment em dedico al meu propi projecte artístic, que compagino amb l’ensenyament a l’Escola d’Arts.

Sempre he gaudit molt creant. Ara tinc la sort de poder gaudir també acompanyant els infants en els seus processos de creació artística a l’Escola d’Arts. Sota el convenciment que els infants no són recipients per omplir, sinó grans fonts de creativitat i d’expressió artística, procuro que l’espai es converteixi en un lloc distès i tranquil amb múltiples possibilitats, on cada infant pugui trobar el mitjà d’expressió que més li convingui a cada moment.

L’art contemporani, les intervencions urbanes i el land art em desperten un gran interès, i intento compartir-lo amb els infants que acompanyo.

Gemma Codina Crous

Tècnic d’arts plàstiques i disseny en terrisseria i tècnic superior d’arts plàstiques i disseny en ceràmica artística a l’escola d’arts i superior de disseny de Vic.

Vint anys d’experiència en ceràmica.
Treballa la porcellana i el refractari.
Actualment disposa del seu propi taller.
Formes orgàniques inspirades en la natura i el minimalisme, d’acord amb el terme japonès wabi-sabi, les creacions són simplicitat, puresa i respecte per les textures.